مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-14سياسي

اشتغال با چشمان بسته| از همراهی مادر تا تسهیل گری بسیج سازندگی


زیبایی های زندگی خیلی پیچیده و دور از دسترس نیست، در پیچ وخم های خیابان های شهر قاین در یکی از خانه های قدیمی شهر خانواده پنج نفره ای زندگی می کنند که همت بلند دختر روشندل 20 ساله شان مسیر زندگی آنان را تغییر داد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ جوانان بسیج سازندگی سفیران کار، تلاش، خدمت و مجاهدت در مناطق مختلف کشور هستند که این فواید گسترده اثبات می کند جریان عظیم بسیج سازندگی را باید حفظ و تقویت کرد.

در شرایطی که توجه به امر خودکفایی، اشتغال زایی و قطع وابستگی به خارج از اهمیت خاص برخوردار است، تحقق  عملی و رویش طرح های اقتصاد مقاومتی حتی در روستاهای دور افتاده و محروم هم مقوله ای است که بسیج با پتانسل تأثیرگذار خود در آن عرصه ها وارد شده و بستر اشتغالزایی و تولید را رقم زده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال 95 را به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری کردند که نشان دهنده اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی است.

البته برای درک و لمس این مهم باید مردم، دستگاه ها و متولیان امور اشتغالزایی و اقتصادی همگی برای تحقق این مهم گام بردارند تا شاهد ثمره این طرح ارزشی با رویکرد استقلال و خودکفایی برسیم.

بسیج سازندگی؛ بازوی اشتغال روستایی در سال های اخیر فعال سازی طرح های اقتصاد مقاومتی از راه واگذاری تسهیلات مرتبط در این خصوص توسط بسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال با چشمان بسته| از همراهی مادر تا تسهیل گری بسیج سازندگی

اشتغال با چشمان بسته| از همراهی مادر تا تسهیل گری بسیج سازندگی